» blog

France 2014

Jelikož se nám již dal dohromady akční tým a je rozhodnuto i cíli a náplni našeho výletu, je nutné začít cizelovat jeho detaily. Proto jsem tomu dnes věnoval nějaký čas a dal dohromady body, které bych bral jako kostru výletu k diskuzi. Den 1. (Pátek 1. srpna) – Přejezd do Karlsruhe Odjez v brzkých odpoledních

Teambuildingový paintball

Tak pro každého kdo tam byl…

Den 21, Cesta domů: Záhřeb

Celou noc se proháněli po temném jevišti oblohy nad Dubrovníkem bouřky. Byly chvíle, kdy by si nebohý posluchač mohl myslet, že se jedná o pomalý průjezd těžké agrotechniky 🙂 Ráno bylo potemnělé, větrné, ale dávalo naději že by se mohlo neprostupnou oponou mraků prodrat i nějaké slunko. Ranní návštěva města byla stále ve hře. A
read more

Den 20, Dubrovnik

Přežili jsme noc. Odrolili jsme jinovatku, od podlahy odtrhly přimrzlé části našeho vybavení a hrdě vypnuli klimatizaci – která ač ze sebe přímo zimu netlačila, rozhodně v roli topení úplně zklamala. Protože jsme tentokrát přežili jenom o chlup, tak jsem se rozhodli neotálet, nasnídat se vytvořit synonynum strašidelné zimi “Kaduku” a vyrazili vstříc hraničnímu přechodu

Den 19, Přes celou Albánii: Znovu a lépe

Dneska nás čekala královská etapa naší zpáteční cesty. Komplet Albánie od Jihu k Severu. Nocleh jsem přesunuly z bezpečnostních důvodů z Dubrovniku do Shkodry, protože po minulých zkušenostech jsme moc Albánské silniční infrastruktuře nevěřili. Navigace odhadla naši cestu na čtyři hodiny, takže jsme tak nějak předpokládali, že víc než osm to nebude 🙂 V naší
read more

Den 18, Butrint

Dnes ráno, po snídani v hotelu v Ioaninně, jsme vyrazili plnou parou zpět… do Albánie. V plánu jsme měli navštívit Butrint. A v záloze, pro případ hrozných silnic hodinu k dobru, která vznikla přesunem z Řecka do Albánie. Ráno bylo krásné a mrazivé, teploměr ve městě klesl na -4°, ale jak sluníčko stoupalo, tak stoupala

Den 17, Ioannina

Abychom si mohli zítra dostatečně užít albánského Butrintu, tak jsme se rozhodli trochu změnit plány a místo Olimpie, přespat až v Ioannině (ale to jsem možná už někde psal). Takže dneska to byla hrozně dlouhá cesta přes úplně celé Řecko. A to bylo všechno co se dneska dělo… auto, auto, auto a auto. Po cestě
read more

Den 16, Aghios Nikolaous

Dnes jsme měli původně v plánu dojet se autem podívat na nejjižnější část tohoto (prostředního) prstu Peloponésu. Je tam maják, nějaké pevnosti a také nějaké přístavy. Ale protože máme maják i v naší vesničce a nechtělo se nám strávit zase tři hoďky v autě, pojali jsme tento den jako ten nejodpočinkovější. Nejen z lenosti, ale

Den 15, Monemvasia

Dneska ráno jsme měli nařízený budíček na šestou ráno a naplánovaný výšlap na pevnost Nafplia. Protože je první neděle v měsíci, tak bychom měli vstup zdarma a na to jako spořiví cestovatelé slyšíme 🙂 No nic… naštěstí nás zase od těchto divokých plánů zachránila matička příroda hustým deštěm a sněžením. Tedy okolo našeho hotelu spíše
read more

Den 14, Mykény

Cesta ke lví bráně starověkých Mykén jest lemována pomerančovými a olivovými háji. Doba sklizně již začala a vidno tak mnoho farmářů, kterak ulevují plody obtěžkaným stromům. Jak náš kočár uhání vpřed ke svému cíli, jemný prach v slunečném dopoledni dopadá za našimi koly v divokých vírech zpět na cestu. Mnoho poutníků dnes zjevně navštívit hlavní